maanantai 16. tammikuuta 2012

Pyykkäystä ja vauvanhuoneen sisustamista...

Pikkuisemme laskettu aika on 15.3.2012. Äitiysloman alkuun ei ole enää montaa viikkoa, vaikka jouduinkin jo kotiin huilaamaan supistelujen vuoksi. 

Pyykkikone on saanut pyörähtää läpi aika monta kertaa jo, vauvanvaatetta on kertynyt aivan valtava määrä! Itse olen aina halunnut tyttöä, ja jo vuosia sitten olen ostellut pikkuisia ihanan vaaleanpunaisia vaatteita "varastoon", jos vaikka joskus tyttö tulisi :) Rakenneultra varovasti lupasi tyttöä tulevaksi, mutta ikinähän ei voi tietää :) Ystäviltä olemme saaneet paljon vaatetta ja onneksi mukaan on mahtunut paljon niitä unisex vaatteitakin. Äitiyspakkaus, joka on vielä meillä vuoden 2011 mallia, sisälsi paljon valkoisia ja vaaleansinisiä vaatteita, joten jos masuasukki onkin poika, vaateasiassa ei ole mitään hätää! Mutta vauvanhuone uhkaavasti näyttää kyllä ihan pienen tytön huoneelta <3

 

 Aino & Oiva ovat ottaneet oman paikkansa vauvanhuoneessa.



Oman äitini ostamat Teddykompanietin kissatossut. Ihanat!



Yksi niistä "varastoon" ostetuista vaatteista.... en voinut vastustaa!



Mailegin suloinen henkari.



Aino & Oiva


2 kommenttia:

  1. Melkein voi haistaa jo nenässään vauvelin tuoksun kun näitä katselee <3

    VastaaPoista
  2. Juu, minä haistan jo :) Ja taitaa Helmikin haistaa, niin kovasti se mun perässä tallustelee ja aamuisin herään sen vierestä nenät vastakkain <3 Ei varmaan halua päästää mua näkyvistä :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.